Home  > Bestuursschool  > Communicatie  > Hoe goed omgaan met feedback op sociale media?

Hoe goed omgaan met feedback op sociale media?

Doelstelling

Je kunt omgaan met vragen, klachten en reacties op sociale media. Je kunt de principes van conversation management in de praktijk toepassen.

Doelgroep en vereiste voorkennis

Iedereen die pagina’s op sociale media beheert.

Methode en leermiddelen

Kort theoretisch kader, met de focus op concrete praktische tips en quick wins om je communicatie naar een hoger niveau te tillen.

Inhoud

  • Principes van webcare.
  • Mogelijkheden waarop je doelgroep je privé en publiek kan contacteren.
  • Monitoren van sociale media om te zien wat er over je thema of organisatie gezegd wordt.
  • Interface van Facebook Messages, Feedly, Google Alerts, Hootsuite.
  • Kordaat en gevat reageren op vragen en klachten.

Beoordelingswijze

niet van toepassing.

Plaats en data

PIVO
Poverstraat 75
1731 Asse
17 juni 2020
van 9.00 tot 12.00 uur

Duur

3 uur

Prijs

64 euro

Contact

Bestuursschool
tel. 02-454 82 85
pivo.bestuursschool@vlaamsbrabant.be